<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2212547470260593325\x26blogName\x3dMy+BoRiNg+LiFe\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cass-aka-cat.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cass-aka-cat.blogspot.com/\x26vt\x3d3912506665231359745', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=10385643&amp;blogName=welcome+to+a+new+dawn%3B&amp;publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&amp;navbarType=BLACK&amp;layoutType=CLASSIC&amp;homepageUrl=http%3A%2F%2Fenigmatic-adventures.blogspot.com%2F&amp;searchRoot=http%3A%2F%2Fenigmatic-adventures.blogspot.com%2Fsearch" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" frameborder="0" height="30px" width="100%" id="navbar-iframe"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>
Tuesday, July 28, 2009
Wats tis??
Suicide during add math??
Yes? No?
Or jz to promote those words??
You decide urself..

SIGN OFF HERE at 11:09 PM





Monday, July 27, 2009
You said you love me more..
But i cant feel it oso..
You make me disappointed..
You're using me to noe other fren?
Yea.. Tat's kinda true..
I wil trust u anymore??
Mayb i wont..
Don ask me hu is it..
I wont tell u..

SIGN OFF HERE at 6:27 PM





Sunday, July 19, 2009
Im too care about ppl's feeling...

Is it a good thing or a bad thing???

Hmm.....

SIGN OFF HERE at 4:11 PM





Friday, July 17, 2009
Yeah..
Watched tis after tuition wif bro..
N guess wat?!
V bought couple seat n its so uncomfortable
Btw..
HARRY IS SO CUTE!!!!
Sumin.. agree wif me??
I love d part after he drank d lucky potion..
Anyway..
V reached home at abt 12.30a.m..
Nw is around 1 ad n i stil haven slp!!


Oh well.. tis is wat v saw when v came in d hse.. My mom worte tis zzz

Anyway..

I wish Farhana

Happy 15th bday!!!

Watched movie halfway, c d watch..

Nearly miss d 12 o'clock wish..

signing off..

SIGN OFF HERE at 12:55 AM





Monday, July 13, 2009
OMG!! I gt a stalker!!!!
I din realise i gt a stalker..
hmm..
Tats news to me..
OMG!!
Im so 'scared'
Go die la u..
If u hate me den wat for come to my blog, sucker
U oni wasting ur time.zzz
FYI..
U used d wrong word.
Im kinda boyish, nt gedik lik those 'girls'
So tats nt bitch..
I kindly ask u to go bac to ur little childish or puppy home to study proper english.
Or wateva others ppl call u tis kind of girl..
I din even do anyting to u..
So shut d hell up..
Tis is nt d place for u..

SIGN OFF HERE at 5:14 PM





Friday, July 3, 2009
Yea..
2day all v talked abt is H1N1 in our skul..
Our class kena suspect though..
sad sia..
Keep fooling other ppl by faking a cough or sneeze in front of them.
Lol.
Few days ago sum1 thought i kena H1N1..
Funny when she asked me..
If i kena ad i wont b standing in front of u la..
Actually is lik tis..
Nani n her gang: Cass, u kena PLKN rite?
Me: Yea.. U guys ade check?
Then Nabila heard d 'check' word bhind me..
So she asked.
Nabila: So cass, u gt go check whether get H1N1 anot?
Cass: wat?! Hu said im sick?!
Nabila: I duno.. A girl called May sumting lik tat.. zzz
May said she din say..
sweat la...
Luckily it din spread far..
If nt im doomed..
Every1 scared of me..
tce made an announcement 2day..
They ask us to wear mask to skul nex week..
I wonder when d national song playing whether can hear ppl singing anot..
hmmm
From nw on every1 mz keep clean..
stil wil get H1N1 anyway..
Take care all..
*cant wait fo Harry Potter and the Half Blood Prince ^^*

SIGN OFF HERE at 2:10 PM





Wednesday, July 1, 2009

SIGN OFF HERE at 6:47 PM





The Blogger

Photobucket

Cassandra Low
18 on 23rd November

MayDay



Music ON


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Exits
Abigail
Angie
ARGS-PBC
Brian
Bro
Dei
Faith (Jie)
Huai
Ing ing
Jass
Jeremy
Joanne
Maya
Micha
Mua Family
Nabila
Nadiatul
Penny
Penguin
Phoebe
Rachel
Raihan
Xiao Fang
Tai Gu Po(vily)
Wenz
Yien
Yun Sin
Yun Sun
Yvonne
Zowie

Archives
January 2008
February 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
August 2010
September 2010
October 2011